Logo Logo
Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010 - Radim Bačuvčík e-kniha
Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010 - Radim Bačuvčík e-kniha
Krátky popis Designový produkt Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010 - Radim Bačuvčík e-kniha od výrobce VERBUM Publishing u nás najdete po slevě od 69 Kč
Obvyklá cena
  • 69
Výrobce/Značka
VERBUM Publishing
EAN 9788087500118
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času
Žánr Moderní svět a civilizace
Autor Radim Bačuvčík
Rok vydání 2011
Jazyk české
Nakladatelství VERBUM Publishing
Počet stran 116
Vydavatel VERBUM Publishing
Další produkty od výrobce VERBUM Publishing
Další produkty v kategorii E-booky