Logo Logo
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská e-kniha
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská e-kniha
Krátky popis Designový produkt Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete ve slevě od 246 Kč
Obvyklá cena
  • 246
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu
Žánr naučná
Autor Ida Rašovská
Rok vydání 2017
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 192
Vydavatel GRADA Publishing
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky