Logo Logo
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská e-kniha
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská e-kniha
Krátky popis Ve slevě produkt Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete nejlevněji od 246 Kč.
Obvyklá cena
  • 246
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.
Žánr naučná
Autor Ida Rašovská
Rok vydání 2017
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 192
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky