Logo Logo
Marketing management. 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller e-kniha
Marketing management. 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller e-kniha
Krátky popis Ve slevě produkt Marketing management. 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete levně od 1947 Kč.
Obvyklá cena
  • 1947
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Žánr Ekonomické obory
Autor Kevin Lane Keller
Rok vydání 2013
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 816
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky