Logo Logo
Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci - Dagmar Jakubíková
Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci - Dagmar Jakubíková
Krátky popis Neodolatelný produkt Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci - Dagmar Jakubíková od výrobce GRADA Publishing u nás najdete nejlevněji od 332 Kč
Obvyklá cena
  • 332
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
EAN 9788024742090
Hodnocení
(Celkem 28 hodnocení )
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu
Žánr Ekonomická literatura
Vazba brožovaná
Autor Dagmar Jakubíková
Rok vydání 2012
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 320
Vydavatel GRADA Publishing
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii Knihy