Logo Logo
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání - Věra Kozáková, Vratislav Kozák e-kniha
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání - Věra Kozáková, Vratislav Kozák e-kniha
Krátky popis Zlevněný produkt Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání - Věra Kozáková, Vratislav Kozák e-kniha od výrobce VERBUM Publishing u nás najdete ve slevě od 69 Kč.
Obvyklá cena
  • 69
Výrobce/Značka
VERBUM Publishing
EAN 9788087500620
Hodnocení
(Celkem 21 hodnocení )
Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů.
Žánr naučná
Autor Vratislav Kozák
Rok vydání 2014
Jazyk české
Nakladatelství VERBUM Publishing
Počet stran 92
Vydavatel VERBUM Publishing
Další produkty od výrobce VERBUM Publishing
Další produkty v kategorii E-booky