Logo Logo
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha
Krátky popis Unikátní produkt Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha od výrobce VERBUM Publishing u nás najdete zlevněný od 69 Kč.
Obvyklá cena
  • 69
Výrobce/Značka
VERBUM Publishing
EAN 9788087500392
Hodnocení
(Celkem 28 hodnocení )
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
Žánr naučná
Autor Radim Bačuvčík
Rok vydání 2013
Jazyk české
Nakladatelství VERBUM Publishing
Počet stran 166
Vydavatel VERBUM Publishing
Další produkty od výrobce VERBUM Publishing
Další produkty v kategorii E-booky