Logo Logo
Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková e-kniha
Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková e-kniha
Krátky popis Exkluzívní produkt Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete v akci od 314 Kč.
Obvyklá cena
  • 314
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 24 hodnocení )
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu.
Žánr naučná
Autor Dagmar Jakubíková
Rok vydání 2012
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 320
Vydavatel GRADA Publishing
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky