Logo Logo
Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru e-kniha
Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru e-kniha
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru e-kniha od výrobce Karolinum u nás najdete zlevněný od 150 Kč.
Obvyklá cena
  • 150
Výrobce/Značka
Karolinum
EAN 9788024655901
Hodnocení
(Celkem 29 hodnocení )
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
Žánr Naucná
Rok vydání 2023
Jazyk česky
Nakladatelství Karolinum
Počet stran 120
Editor Jan Halada
Vydavatel Karolinum
Varianty produktu
Další produkty od výrobce Karolinum
Další produkty v kategorii E-booky