Logo Logo
Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání - Hana Machková e-kniha
Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání - Hana Machková e-kniha
Krátky popis Exkluzívní produkt Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání - Hana Machková e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete zlevněný od 203 Kč
Obvyklá cena
  • 203
  • 254 Kč
  • 20 %
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 26 hodnocení )
Publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe
Žánr naučná
Autor Hana Machková
Rok vydání 2015
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 200
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky