Logo Logo
Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - Jozef Ftorek
Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - Jozef Ftorek
Krátky popis Unikátní produkt Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - Jozef Ftorek od výrobce GRADA Publishing u nás najdete nejlevněji od 277 Kč
Obvyklá cena
  • 277
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
EAN 9788024739267
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations
Žánr Psychologie pro každého
Vazba brožovaná
Autor Jozef Ftorek
Rok vydání 2012
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 224
Vydavatel GRADA Publishing
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii Knihy