Logo Logo
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Krátky popis Unikátní produkt Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák od výrobce VeRBuM u nás najdete ve slevě od 359 Kč
Obvyklá cena
  • 359
Výrobce/Značka
VeRBuM
EAN 9788087500941
Hodnocení
(Celkem 26 hodnocení )
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás
Žánr Ekonomická literatura
Vazba vázaná
Autor Pavel Horňák
Rok vydání 2018
Jazyk slovenské
Nakladatelství VeRBuM
Počet stran 400
Vydavatel VeRBuM
Další produkty od výrobce VeRBuM
Další produkty v kategorii Knihy