Logo Logo
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská od výrobce GRADA Publishing u nás najdete po slevě od 89 Kč.
Obvyklá cena
  • 89
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
EAN 9788024750217
Hodnocení
(Celkem 29 hodnocení )
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.
Žánr Ekonomická literatura
Vazba brožovaná
Autor Ida Rašovská
Rok vydání 2017
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 192
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii Knihy