Logo Logo
Strategický marketing /2. vyd./. Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková
Strategický marketing /2. vyd./. Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková
Krátky popis Exkluzívní produkt Strategický marketing /2. vyd./. Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková od výrobce GRADA Publishing u nás najdete v akcii od 446 Kč.
Obvyklá cena
  • 446
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
EAN 9788024746708
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům.
Žánr Ekonomická literatura
Vazba vázaná
Autor Dagmar Jakubíková
Rok vydání 2013
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 368
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii Knihy