Logo Logo
Strategický marketing. Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková e-kniha
Strategický marketing. Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková e-kniha
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Strategický marketing. Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete levně od 421 Kč
Obvyklá cena
  • 421
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ
Žánr naučná
Autor Dagmar Jakubíková
Rok vydání 2013
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 368
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky