Logo Logo
Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv e-kniha
Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv e-kniha
Krátky popis Designový produkt Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete zlevněný od 416 Kč.
Obvyklá cena
  • 416
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 26 hodnocení )
Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu.
Žánr naučná
Autor kolektiv
Rok vydání 2022
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 296
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky