Logo Logo
Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy - Radek Tahal, kolektiv e-kniha
Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy - Radek Tahal, kolektiv e-kniha
Krátky popis Unikátní produkt Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy - Radek Tahal, kolektiv e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete zlevněný od 297 Kč
Obvyklá cena
  • 297
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 29 hodnocení )
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci
Žánr naučná
Autor kolektiv
Rok vydání 2017
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 264
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-booky