Logo Logo
Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv
Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv
Krátky popis Ve slevě produkt Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv od výrobce GRADA Publishing u nás najdete v akcii od 440 Kč.
Obvyklá cena
  • 440
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
EAN 9788027135356
Hodnocení
(Celkem 26 hodnocení )
Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu.
Žánr Odborná
Vazba vázaná
Autor kolektiv
Rok vydání 2022
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Počet stran 296
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii Odborná